Szukaj
Trychodrogeria | Pogotowie Trychologiczne
Menu Menu
Konto Konto
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0

Reklamacje

Formularz reklamacji towarów
Rodzaj żądania reklamacyjnego:
Rodzaj żądania reklamacyjnego:
1. Nieodpłatna wymiana towaru na nowy
2. Nieodpłatna naprawa towaru
3. Obniżenie ceny towaru o kwotę
4. Odstąpienie od umowy i żądanie zwrotu pieniędzy (Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna)
Niepoprawna weryfikacja - reCAPTCHA.

Szczegółowe informacje o trybie postępowania reklamacyjnego znajdą Państwo w punkcie 8. Regulaminu sklepu internetowego Trychodrogeria, który jest dostępny na stronie internetowej Sklepu w zakładce Regulamin. Prosimy się z nim zapoznać przed przystąpieniem do postepowania.

 

Zgodnie z punktem 6.3. Regulaminu, reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży można składać pisemnie na trzy sposoby:

  1. Wypełniając i wysyłając elektroniczny formularz reklamacji towarów zamieszczony na stronie internetowej Sklepu w zakładce Reklamacje (obok).
  2. Wypełniając formularz reklamacji towarów zamieszczony w formacie PDF na stronie internetowej sklepu w zakładce Reklamacje (wzór formularza na dole strony), a następnie przesłanie go do Sklepu za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: sklep@trychodrogeria.pl
  3. Wypełniając formularz reklamacji towarów zamieszczony w formacie PDF na stronie internetowej Sklepu w zakładce Reklamacje (wzór formularza na dole strony), a następnie przesłanie go w wersji papierowej na adres Trychodrogeria Pogotowie Trychologiczne, ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 12, 90-131 Łódź.

 

Rekomendujemy korzystanie z formularza reklamacji towarów zamieszczonego obok.

 

PRZYPOMINAMY, ŻE:

Zgodnie z punktem 6.6. Regulaminu oraz 6.7. Regulaminu Klient w momencie przyjęcia towaru jest zobowiązany zweryfikować stan przesyłki (opakowania, w którym dostarczono Produkt) oraz zamówionego Produktu i w sytuacji zidentyfikowanych uszkodzeń niezwłocznie poinformać o tym firmę kurierską, a następnie Sprzedawcę - Sklep interentowych. W przypadku braku dokonania weryfikacji przesyłki i Produktu oraz sporządzenia protokołu szkody na odpowiednim formularzu właściwym dla firmy kurierskiej, która dostarczyła zamówiony Produkt, Sprzedawca ma prawo do nie uwzględnienia reklamacji zgodnie z punktem 6.8. Regulaminu.

 

UWAGA:

W przy przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji z żądaniem odstąpienia od umowy i zwrotu pieniędzy prosimy zapoznać się z procedurą zwrotu towaru w zakładce Odstąpienie od umowy.

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl