- Sklep
- FAQ i pomoc
FAQ i pomoc
W przypadku problemów technicznych związanych z użytkowaniem sklepu internetowego Trychodrogeria i brakiem adekwatnej do sytuacji odpowiedzi w FAQ, prosimy o kontakt z naszym zespołem poprzez formularz kontaktowy lub za pośrednictwem:
E-mail: sklep@trychodrogeria.pl
Telefonu: +48 736 856 810
Pomoc techniczna jest dostępna w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00.
ZAKUPY W SKLEPIE INTERENTOWYM TRYCHODROGERIA
1. Jak znaleźć poszukiwany produkt w sklepie internetowym Trychodrogeria?
Aby znaleźć poszukiwany produkt lub usługę wejdź w zakładkę Nasza oferta w głównym menu, a następnie wybierz interesującą Cię podkategorię. W ramach podkategorii pojawi się lista produktów lub usług, które możesz posortować po nazwie (od A do Z lub od Z do A) bądź według ceny – rosnąco lub malejąco.
2. Jak mogę dodać produkty do koszyka?
Produkt do koszyka można dodać na dwa sposoby:
a) najedź kursorem, a następnie naciśnij na bordowy przycisk „Dodaj do koszyka” znajdujący się pod wybranym produktem. Po dodaniu produktu do koszyka przycisk „Dodaj do koszyka” zmieni kolor na zielony. By dodać kolejny produkt postępuj analogicznie,
b) najdź kursorem na wybrany produkt, który następnie otworzy się w nowej karcie. Aby dodać wybrany produkt do koszyka najdź kursorem, a następnie naciśnij bordowy przycisk „Dodaj do koszyka”. Przed wykonaniem tej czynności możesz zmienić liczbę produktów dodawanych do koszyka. Możesz też zadać pytania o przedmiot poprzez formularz kontaktowy oraz dodać produkt do przechowalni. Po wybraniu produktu do koszyka możesz przejść do koszyka wciskając przycisk „Przejdź do koszyka” lub kontynuować zakupy.
3. Co to jest przechowania i gdzie mogę dodać produkt do przechowalni?
Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają jedynie zalogowani użytkownicy, czyli tacy, którzy uprzednio założyli konto w sklepie internetowym Trychodrogeria. Produkty znajdujące się w przechowalni są zapamiętywane nawet po wylogowaniu. Przy następnym logowaniu możesz wrócić do przechowalni sklepu. W każdej chwili wcześniej zapisane tam produkty możesz przenieść do koszyka lub usunąć z przechowalni.
Produkty możesz dodać do przechowalni po wejściu w kartę wybranego produktu. Przycisk umożliwiający dokonanie tej czynności jest oznaczony sercem i znajduje się obok przycisku „Dodaj do koszyka” i pod logo producenta.
4. Gdzie mogę znaleźć kartę produktu do pobrania i wydruku?
Kartę produktu można znaleźć wybierając produkt poprzez najechanie kursorem, a następnie wciśnięcie zdjęcie z opisem produktu w zakładce Nasza oferta w głównym menu. Karta produktu znajduje się pod ceną produktu i czasem wysyłki. Wystarczy, że wybierzesz „Wydrukuj kartę”, a następnie karta zostanie pobrana na Twój komputer.
5. Gdzie znajdę długi opis produktu?
Opis produktu znajduje się w karcie produktu, którą otworzysz po najechaniu, a następnie wciśnięciu kursorem zdjęcia z krótkim opisem produktu w zakładce Nasza oferta w głównym menu.
6. Gdzie znajdę opinie o produkcie?
Opinie o produkcie znajdują się w karcie produktu, którą otworzysz po najechaniu, a następnie wciśnięciu kursorem zdjęcia z krótkim opisem produktu w zakładce Nasza oferta w głównym menu.
7. Gdzie znajdę informacje o dostępności produktu?
Informację o dostępności produktu znajdziesz w zakładce Nasza oferta w głównym menu, a następnie po wyborze odpowiedniej podkategorii. Otworzy się wówczas lista produktów znajdujących się w danej podkategorii. Jeżeli produkt będzie niedostępny, oznaczony będzie czerwonym przyciskiem z informacją „Produkt niedostępny” znajdującym się pod zdjęciem, krótkim opisem i ceną produktu. Wszystkie pozostałe produkty nie oznaczone w ten sposób są dostępne i można dokonać ich zakupu.
8. W jaki sposób mogę spytać o dostępność produktu?
Możesz spytać o dostępność produktu poprzez formularz o nazwie „Zadaj pytanie o dostępność”. Jest on dostępny:
a) w stopce strony w zakładce Zapytaj o dostępność,
b) po wyborze produktu w zakładce Nasza oferta, a następnie poprzez wybór przycisku z kopertą, znajdującą się pod nazwą producenta, obok przycisku „Dodaj do koszyka”.
9. Czy wszystkie produkty w sklepie internetowym Trychodrogeria są dostępne w sprzedaży przez Internet?
Wszystkie produkty dostępne do otwartej sprzedaży w Internecie za pośrednictwem sklepu internetowego Trychodrogeria znajdują się w zakładce Nasza oferta w głównym menu. Osobna procedura zamówienia dotyczy tylko produktów marki Mineral Treatment, które znajdują się w zakładce Mineral Treatment w głównym menu.
10. W jaki sposób mogę zamówić i zakupić produkty marki Mineral Treatemnt?
Produkty marki Mineral Treatment są dostępne jedynie w sprzedaży stacjonarnej w punkcie odbioru sklepu internetowego Trychodrogeria, znajdującym się w gabinecie Trychologii Martha Orchis Łódzkie Centrum Trychologii w Łodzi, ul. inż. Stanisława Wigury 7.
Produkty marki Mineral Treatment można także zamówić telefonicznie lub mailowo jednak ta opcja jest dostępna tylko dla klientów gabinetu trychologiczego Martha Orchis Łódzkie Centrum Trychologii. Więcej informacji o sposobie zamówienia znajdziesz w zakładce Mineral Treatment.
11. W jaki sposób mogę zamówić i zakupić suplementy?
Suplementy diety wspomagające proces kuracji trychologicznej są niedostepne w ofercie sklepu internetowego Trychodrogeria. Istnieje jednak możliwość ich zakupu w punkcie odbioru i sprzedaży stacjonarnej sklepu internetowego Trychodrogeria, znajdującym się w gabinecie Trychologii Martha Orchis Łódzkie Centrum Trychologii w Łodzi, ul. inż. Stanisława Wigury 7.
Suplementy można zamówić telefonicznie pod numerem telefonu: +48 736 856 810 lub mailowo pod adresem: sklep@trychodrogeria.pl.
12. Czy istnieje możliwość rezerwacji produktu?
Rezerwacja produktu jest możliwa jedynie poprzez kontakt telefoniczny pod numerem +48 736 856 810 i pod warunkiem odbioru zamówionego produktu w punkcie darmowego odbioru sklepu internetowego Trychodrogeria znajdującego się w siedzibie gabinetu trychologicznego Martha Orchis Łódzkie Centrum Trychologii w Łodzi, pod adresem: ul. inż. Stanisława Wigury 7.
PŁATNOŚCI I PROCEDURY DOSTAWY
1. Jakie formy płatności są dostępne w sklepie internetowym Trychodrogeria?
W sklepie internetowym Trychodrogeria można dokonać płatności w formie:
a) przelewu tradycyjnego na rachunek bankowy,
b) szybkich płatności on-line w pomocą serwisu Tpay.com,
c) płatności przy odbiorze przy wyborze płatności za pobraniem,
d) płatności przy odbiorze w punkcie darmowego odbioru.
Szczegółowe informacje znajdują się w zakładce Płatności.
2. Jakie formy dostawy są dostępne w sklepie internetowym Trychodrogeria?
Wśród form dostawy produktów zamówionych w sklepie internetowym znajdują się:
a) paczkomaty InPost,
b) paczkomaty InPost za pobraniem,
c) kurierzy InPost i DHL,
d) kurierzy InPost i DHL za pobraniem,
e) odbiór osobisty;
f) dostawa w formie elektronicznej (na podany adres e-mail) – dotyczy jedynie voucherów i bonów upominkowych do partnerów programu Pogotowie Trychologiczne, zamówionych w formie elektronicznej.
Szczegóły znajdują się w zakładkach Koszty dostawy i Płatności.
3. Jaki jest koszt dostawy zamówienia?
Koszt dostawy produktów zamówionych w sklepie internetowym Trychodrogeria wynosi od 0 do 22 PLN i jest uzależniony od wybranej formy wysyłki. Wśród możliwych opcji znajdują się paczkomaty InPost oraz Kurier InPost oraz Kurier DHL. Najtańszym sposobem odbioru zamówienia jest odbiór osobisty – jest on darmowy. Szczegóły znajdują się w zakładce Koszty dostawy.
4. Od jakiej kwoty dostawa zamówienia jest darmowa?
Darmowa dostawa produktów zamówionych w sklepie internetowym Trychodrogeria jest realizowana od 500 PLN.
5. Czy w cenę końcową zamówienia wliczone są koszty dostawy?
Tak, w cenę końcową zamówienia wliczony jest koszt dostawy produktów zamówionych w sklepie internetowym Trychodrogeria. Koszt dostawy jest widoczny w podsumowaniu zamówienia w koszyku, przed potwierdzeniem dokonania zamówienia poprzez wciśnięcie przycisku „Zamawiam i płacę”.
6. Czy cena z produkty obejmuje VAT?
Tak, w cenę wszystkich produktów zakupionych w sklepie internetowym Trychodrogeria wliczony jest VAT.
7. Czy otrzymam fakturę za dokonane zamówienie?
Tak, jako dowód zakupów dokonanych w sklepie internetowym Trychodrogeria otrzymasz fakturę. Fakturę otrzymasz także po uprzednim poinformowaniu o tym fakcie sprzedawcy w w stacjonarnym punkcie sprzedaży i odbioru sklepu internetowego Trychodrogeria, znajdującym się w gabinecie trychologicznym Martha Orchis Łódzkie Centrum Trychologii w Łodzi.
8. Kiedy otrzymam fakturę za dokonane zamówienie?
Tak, po opłaceniu zakupów dokonanych sklepie internetowym Trychodrogeria i po zaksięgowaniu płatności na koncie otrzymasz fakturę na adres e-mail podany w tracie składania zamówienia lub na adres e-mail przypisany do Twojego konta jeśli jesteś Klientem zarejestrowanym.
9. Kiedy otrzymam paragon za dokonane zamówienie?
Paragon za dokonane zamówienie dokonasz wówczas, gdy zrobisz zakupy w stacjonarnym punkcie sprzedaży i odbioru sklepu internetowego Trychodrogeria, znajdującym się w gabinecie trychologicznym Martha Orchis Łódzkie Centrum Trychologii w Łodzi.
10. Ile będzie trwała realizacja mojego zamówienia?
Standardowo realizacja zamówienia trwa od 2 do 5 dni. Na okres ten składa się czas niezbędny na zaksięgowanie środków na koncie, oraz na wysłanie zamówienia co następuje w ciągu 24 godzin od zaksięgowania środków na koncie. Firma kurierska dostarcza przesyłkę w ciągu 1-2 dni. Należy jednak mieć na uwadze, że realizacja zamówienia jest uzależniona od kalendarza roku i w okresach „gorączki zakupowej” przypadającej np. przed Świętami Bożego Narodzenia może zostać wydłużona ze względu na znaczące obciążenie pracy firm kurierskich.
11. Gdzie znajdują się punkty darmowego odbioru zamówień złożonych w sklepie internetowym Trychodrogeria?
Punkty darmowego odbioru znajdziesz w zakładce Punkty darmowego odbioru. Aktualnie, jedyny tego typu punkt w Polsce znajduje się w Łodzi w gabinecie trychologii Martha Orchis Łódzkie Centrum Trychologii z siedzibą przy ul. inż. Stanisława Wigury 7.
12. Dlaczego płatności za zamówienia złożone w sklepie internetowym Trychodrogeria dokonuję na rachunek bankowy należący do firmy „Commercio Aleksander Rutkowski”?
Sklep internetowy Trychodrogeria jest marką własną firmy „Commercio Aleksander Rutkowski” ze stałym miejscem prowadzenia działalności gospodarczej w Lubieniu Kujawskim przy ul. Kłóbka 9a lok. 1, 87-840 Lubień Kujawski, NIP: 888-124-57-56, REGON: 385661708.
Jeżeli chcesz się upewnić co do wiarygodności firmy „Commercio Aleksander Rutkowski” możesz ją zweryfikować w wyszukiwarce podmiotów gospodarczych Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod linkiem: https://wws.ceidg.gov.pl/CEIDG/CEIDG.Public.UI/Search.aspx.
Firmę „Commercio Aleksander Rutkowski” możesz także zweryfikować w wykazie podmiotów zarejestrowanych jako podatnicy VAT, niezarejestrowanych oraz wykreślonych i przywróconych do rejestru VAT, znajdującym się pod linkiem: https://www.podatki.gov.pl/wykaz-podatnikow-vat-wyszukiwarka.
MODYFIKACJA I ANULOWANIE ZŁOŻONEGO ZAMÓWIENIA
1. Czy mogę modyfikować swoje zamówienie pod względem zawartości?
Tak, możesz dokonać modyfikacji swojego po dokonaniu zamówienia i przed jego opłaceniem. Wymagać to będzie kontaktu ze sklepem w formie telefonicznej lub mailowej w godzinach pracy sklepu (od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00).
2. Czy mogę modyfikować swoje zamówienie pod względem zawartości po zaksięgowaniu płatności?
Po opłaceniu zamówienia i zaksięgowaniu środków na koncie modyfikacja zamówienia jest możliwa pod warunkiem, że zamówienie nie zostało jeszcze wysłane (dzieję się to w ciągu 24 godzin od zaksięgowania środków). Informacja o wysłaniu zamówienia jest przesyłana na adres e-mail podany w trakcie składania zamówienia lub na adres e-mail przypisany do konta Klienta w przypadku zarejestrowanych Klientów. Należy wówczas skontaktować się telefonicznie ze sklepem. Zamówienie zostanie zmodyfikowane i wysłane po ponownym zaksięgowaniu środków na koncie o kwotę wynikającą ze zmian w zamówieniu.
3. Czy mogę anulować swoje zamówienie?
Tak. Jeśli paczka nie została wysłana, wystarczy zadzwonić do nas, podać numer zamówienia wraz z prośbą o jego anulowanie oraz przesłać nam taką informację mailem. Jeśli zamówienie zostało już wysłane, trzeba zwrócić paczkę. Klient dokonuje zwrotu na koszt własny. Jeżeli zamówienie zostało opłacone kartą lub przelewem pieniądze zwrócimy w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta.
4. Czy mogę zmienić adres dostawy?
Tak, możesz zmienić adres dostawy pod warunkiem, że zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Informacja o wysłaniu zamówienia otrzymasz na adres e-mail podany w trakcie składania zamówienia lub na adres e-mail przypisany do konta Klienta w przypadku zarejestrowanych Klientów.
5. Jak dowiem się, że moje zamówienie zostało wysłane?
Informacja o wysłaniu zamówienia otrzymasz na adres e-mail podany w trakcie składania zamówienia lub na adres e-mail przypisany do konta Klienta w przypadku zarejestrowanych Klientów. Wysłanie zamówienia następuje do 24 godzin od zaksięgowania środków na koncie.
REJESTRACJA, ZAŁOŻENIE I OBSŁUGA KONTA KLIENTA
1. Czy moje dane przy rejestracji/płatności są bezpieczne?
W naszym sklepie wykorzystujemy wymagane mechanizmy ochrony danych osobowych, co potwierdzone jest certyfikatem SSL. Bezpieczeństwo płatności zapewnia firma Tpay.
2. Dlaczego warto się rejestrować w sklepie internetowym Trychodrogeria?
Rejestracja i założenie własnego konta w sklepie internetowym Trychodrogeria daje wiele korzyści. Posiadanie własnego konta umożliwia:
a) dokonanie kolejnych zakupów bez konieczności wypełniania danych niezbędnych do realizacji zamówienia, w tym adres e-mail, danych osobowych oraz adresu dostawy,
b) wgląd do swoich danych i możliwość ich modyfikacji,
c) dostęp do historii zamówień, gdzie można sprawdzić szczegóły zamówienia, w tym stan aktualnego zamówienia,
d) dostęp do przechowalnie, w której zapamiętywane są produkty wcześniej tam dodane, a które nie zostały jeszcze zakupione,
e) uzyskanie kodu rabatowego w wysokości 5%, który zostaje przyznany przy założeniu konta,
f) uzyskanie informacji o promocji i specjalnych rabatów dla zarejestrowanych Klientów.
3. Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym Trychodrogeria?
Aby dokonać rejestracji w sklepie internetowym Trychodrogeria wybierz Rejestracja w górnej części strony, a następnie wybierz, czy chcesz założyć konto jako osoba prywatna czy firma. Wypełnij wszystkie wymagane pola, a na koniec zaakceptuj wymagane zgody związane z informacja o zapoznaniu się z Regulaminem sklepu oraz Polityką prywatności i Cookies. Akceptacja zgody na otrzymywanie informacji handlowych nie jest obligatoryjna, ale jej zaznaczenie pozwoli na otrzymywanie Newslettera. Chęć założenie konta potwierdzisz wciskając przycisk „Rejestracja”.
4. Jak zaloguję się na moim koncie?
W górnej części strony wybierz Logowanie, a następnie wpisz swój e-mail i hasło podane przy rejestracji. Na koniec wciśnij przycisk „Zaloguj się”.
5. Zapomniałem hasła do swojego konta. Co zrobić?
W sytuacji, kiedy zapomniałeś do swojego konta założonego w sklepie internetowym Trychodrogeria, skorzystaj z opcji przypomnienia hasła. Wybierz Logowanie w górnej części strony, następnie wciśnij przycisk „Przypomnienie hasła”. Pojawi się wówczas formularz, w którym należy wpisać adres e-mail, na który zostało założone konto. Następnie na wskazany adres e-mail zostanie przysłane hasło.
6. W jaki sposób otrzymywać informacje o aktualnościach i dostępnych promocjach?
O aktualnych informacjach na temat promocji i specjalnych rabatach zostaniesz poinformowany jeśli:
a) zarejestrujesz się / założysz konto w sklepie internetowym Trychodrogeria,
b) zapiszesz się do Newslettera sklepu internetowego Trychodrogeria i w zakładce Newsletter wskażesz obszar swojego zainteresowania.
Aby otrzymywać informacje handlowe zawierające treści marketingowe musisz wyrazić na to zgodę. Zgodnie z Polityką prywatności zawsze masz prawo wycofać taką zgodę.
Informację o aktualnościach znajdziesz także w sekcji Aktualności na stronie głównej sklepu internetowego Trychodrogeria.
7. Jak mogę zapisać się do Newslettera w sklepie internetowym Trychodrogeria?
Aby zapisać się do Newslettera w stopce strony wpisz swój adres e-mail i zapisz się bądź wciśnij przycisk „Zapisz się” bez podania adresu e-mail. Zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę gdzie podasz lub potwierdzisz wcześniej podany adres e-mail oraz wybierzesz newslettery, do których chcesz się zapisać. Wyraź zgodę na otrzymywanie informacji handlowych zawierający treści marketingowe i wciśnij przycisk zapisz. Po zapisaniu się do newslettera otrzymasz maila potwierdzającego się oraz kod rabatowy.
KONTAKT ZE SKLEPEM ORAZ PROCEDURY ZWROTU I REKLAMACJI PRODUKTÓW
1. W jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?
Z Biurem Obsługi Klienta (BOK) sklepu internetowego Trychodrogeria można się skontaktować za pomocą:
a) formularzy kontaktowych znajdujących się w zakładce Kontakt,
b) poczty e-mail na adres: sklep@trychodrogeria.pl,
c) kontaktu telefonicznego pod numerem: + 48 736 856 810.
Z BOK można się kontaktować w godzinach pracy sklepu od 8.00 do 16.00 od poniedziałku do piątku.
2. Jak mogę się skontaktować ze sklepem w celu uzyskania pomocy technicznej?
W celu uzyskania pomocy technicznej skorzystaj z zakładki Pomoc w stopce strony, gdzie znajdziesz:
a) formularz kontaktowy,
b) adres e-mail do kontaktu z pomocą techniczną,
c) numer telefonu kontaktowego.
Pomoc techniczna jest czynna w godzinach pracy sklepu od 8.00 do 16.00 od poniedziałku do piątku.
3. Jak dokonać darmowego zwrotu? Jaki jest termin na zwrot produktów online?
Zgodnie z punktem 7.1. Regulaminu, Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży lub umowę o świadczenie Usługi elektronicznej, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Szczegółowe informacje o procedurze zwrotu/odstąpienia od umowy w sklepie internetowym Trychodrogeria znajdziesz w zakładce Odstąpienie od umowy oraz w punkcie 7. Regulaminu sklepu, który znajdziesz w zakładce Regulamin.
4. Jaki jest czas realizacji zwrotu? W jaki sposób zwracane są pieniądze?
W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Klientowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sklep internetowy Trychodrogeria), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani przez Klienta o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. W celu zapoznania się ze szczegółami procedury zapoznaj się z treścią zakładki Odstąpienie od umowy oraz w punkcie 7. Regulaminu sklepu, który znajdziesz w zakładce Regulamin.
5. Co w przypadku, gdy otrzymam niewłaściwy lub uszkodzony produkt?
W przypadku, gdy otrzymasz niewłaściwy lub uszkodzony produkt, masz prawo dokonania reklamacji. Możesz tego dokonać na trzy sposoby opisane także w zakładce Reklamacje:
a) wypełniając i wysyłając elektroniczny formularz reklamacji towarów zamieszczony na stronie internetowej Sklepu w zakładce Reklamacje,
b) wypełniając formularz reklamacji towarów zamieszczony w formacie PDF na stronie internetowej sklepu w zakładce Reklamacje (wzór formularza na dole strony), a następnie przesłanie go do Sklepu za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: sklep@trychodrogeria.pl,
c) wypełniając formularz reklamacji towarów zamieszczony w formacie PDF na stronie internetowej Sklepu w zakładce Reklamacje (wzór formularza na dole strony), a następnie przesłanie go w wersji papierowej na adres Trychodrogeria Pogotowie Trychologiczne, ul. inż. Stanisława Wigury 7, 90-302 Łódź.
W opisie reklamacji zaleca się podanie:
a) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady,
b) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży,
c) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez sklep.
Sklep internetowy Trychodrogeria ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób.
Warunki i tryb postępowania reklamacyjnego został opisany w punkcie 8 Regulaminu sklepu, który znajdziesz w zakładce Regulamin.
6. Jak dokonać reklamacji towaru zakupionego online? W jakim terminie mogę zareklamować produkt?
Reklamacji towaru zakupionego w sklepie internetowym Trychodrogeria masz możliwość dokonać poprzez formularz kontaktowy zamieszczony w zakładce Reklamacje.
W opisie reklamacji zaleca się podanie:
a) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady,
b) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży,
c) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez sklep.
Masz prawo dokonać reklamacji zakupionego towaru 14 dni od dnia jego przyjęcia/dostarczenia.
INFORMACJE NA TEMAT PROGRAMU POGOTOWIE TRYCHOLOGICZNE
1. Czy mogę skonsultować swój problem z trychologiem?
Tak. W ramach programu partnerskiego Trychodrogeii pod nazwą Pogotowie Trychologiczne umożliwiamy zakup specjalistycznych konsultacji w partnerskich gabinetach trychologicznych. Wybór specjalistów współpracujących z Trychodrogerią podlega analizie w oparciu o liczne kryteria, stąd partnerami programu są najlepsi fachowcy. Więcej informacji uzyskasz w zakładce Pogotowie Trychologiczne.
2. Na czym polega program Pogotowie Trychologiczne?
Program Pogotowie Trychologiczne do autorski projekt sklepu internetowego Trychodrogeria, którego celem jest promowanie wiedzy o trychologii oraz uproszczenie dostępu do specjalistycznych konsultacji w gabinetach trychologii biorących udział w projekcie. Sklep internetowy Trychodrogeria stanowi platformę, za pośrednictwem której można zakupić taką usługę u partnerów projektu. W ramach programu, usługa ta jest dofinansowana w kwiecie 20 PLN. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Pogotowie Trychologiczne.
3. W jaki sposób uzyskam dofinansowanie na konsultacje trychologiczne u partnerów programu Pogotowie Trychologiczne?
W ramach programu Pogotowie Trychologiczne możesz uzyskać dofinansowanie wizyty w wysokości 20 PLN. Wystarczy, że z listy partnerów programu w zakładce Rabaty do partnerów programu wybierzesz specjalistę, u którego chcesz zrealizować konsultacje trychologiczną, a następnie napiszesz wiadomość do sklepu internetowego Trychodrogeria korzystając z formularza kontaktowego zamieszczonego w tej samej zakładce.
4. Z jakimi gabinetami trychologicznymi współpracuje sklep internetowy Trychodrogeria?
Partnerem programu partnerskiego pod nazwą Pogotowie Trychologiczne, którego koncpecję opracował i wdrożył zespół sklepu internetowego Trychodrogeria może zostać każdy gabinet trychologiczny na terenie Polski, który spełni określone kryteria. Dotyczą one m.in. kwalifikacji oraz doświadczenia personelu w zakresie trychologii oraz dyscyplin bezpośrednio wpływających na jakość prowadzonych terapii trychologicznych, zabezpieczenia prawnego świadczonych usług oraz odpowiedniego wyposażenia gabinetów. W ten sposób mam pewność, że w programie uczestniczą gabinety świadczącej usługi na najwyższym poziomie merytorycznym i techniczno-organizacyjnym, co daje gwarancję naszym Klientom o najwyższej jakości świadczonych tam usług trychologicznych.
Aktualnie partnerami programy są gabinety trychologiczne w:
- Łodzi: Martha Orchis Łódzkie Centrum Trychologii,
- Sieradzu i Zduńskiej Woli: Gabinet trychologii Barbara Godlewska.
Więcej informacji o gabinetach trychologicznych aktualnie uczestniczących w programie Pogotowie Trychologiczne uzyskasz w zakładce Partnerzy programu.
INFORMACJE NA TEMAT PROGRAMU DBAM O WŁOSY
1. Jaka jest różnica pomiędzy Programem Dbam o włosy, a Programem Pogotowie Trychologiczne?
Program Pogotowie Trychologiczne to projekt sklepu internetowego Trychodrogeria, którego celem jest promowanie wiedzy na temat trychologii i zwiększenie dostępności do usług trychologicznych. W ramach tego programu, za pośrednictwem sklepu internetowego Trychodrogeria sprzedawane są konsultacje trychologiczne do specjalistów pracujących w gabinetach trychologicznych w całej Polsce, które przystąpiły do tego Programu.
Program Dbam o włosy jest natomiast wspólnym projektem sklepu internetowego Trychodrogeria i gabinetu trychologicznego Martha Orchis Łódzkie Centrum Trychologii. Pierwszym celem tego projektu jest edukacja na temat zasad higieny, profilaktyki zdrowotnej i metod pielęgnacji włosów. Cel ten ma charakter edukacyjny. Drugi cel o wymiarze praktycznym ma formułę programu lojalnościowego adresowanego do osób, którzy są lub potencjalnie chcą zostać klientami zarówno sklepu internetowego Trychodrogeria jak i gabinetu trychologicznego Martha Orchis Łódzkie Centrum Trychologii. Więcej o założeniach Programu Dbam o włosy znajduje się w zakładce Program Dbam o włosy.
2. Na czym polega Program Lojalnościowy Dbam o włosy?
Istotą Programu „Dbam o włosy” jest Program Lojalnościowy obejmujący osoby będące jednocześnie Klientami sklepu interentowego Trychodrogeria i gabinetu trychologicznego Martha Orchis Łódzkie Centrum Trychologii. W ramach Programu Klienci obu marek otrzymują nagrody w postaci kodów rabatowych możliwych do wykorzystania:
a) w sklepie internetowym Trychodrogeria na wszystkie produkty w ofercie sklepu interentowego Trychodrogeria (za wyjątkiem usług, które są objęte osobnym programem Pogotowie Trychologiczne), w tym na produkty znajdujące się w ofercie internetowej oraz w ofercie stacjonarnej, dostepnej w punkcie darmowego odbioru zlokalizowanego się w siedzibie Martha Orchis Łódzkie Centrum Trychologii;
b) w gabinecie trychologicznym Martha Orchis Łódzkie Centrum Trychologii na wszystkie usługi, których zestawienie znajduje się na stronie internetowej gabinetu.
3. Gdzie znajdę szczegółowe informacje na temat regulaminu Programu Dbam o włosy?
Szczegółowe informacje dotyczące programu lojalnościowego znajdują się w stopce strony w zakładce Program lojalnościowy. Można tam znaleźć odpowiedzi na pytania takie jak:
a) kto może wziąć udział w Programie?
b) jakie są warunki przystąpienia do Programu?
c) jakie są zasady naliczania punktów w Programie oraz sposoby przeliczania punktów na nagrody w formie kodów rabatowych?
d) jak uzyskać informacje o stanie zgromadzonych punktów?
e) w jaki sposób można odebrać kody rabatowe za zgromadzone punkty?
f) w jaki sposób skorzystać z odebranych kodów rabatowych?
RABATY
1. Jaka jest różnica pomiędzy kodami, kartami i kuponami rabatowymi dostępnymi w sklepie internetowym Trychodrogeria?
W sklepie internetowym Trychodrogeria istniej możliwość uzyskania odmiennych form upustu na zakup produktów i usług znajdujących się w ofercie sprzedaży. Należą do nich:
a) kody rabatowe – są to procentowe lub kwotowe upusty na cały lub określony asortyment sklepu i mają one charakter jednorazowy lub czasowy (określony datą rozpoczęcia i zakończenia możliwości wykorzystania kodu rabatowego) – więcej informacji znajdziesz w zakładce Kody rabatowe do sklepu,
b) karty rabatowe – działają podobnie jak kody rabatowe, lecz są one uzyskiwane od gabinetów trychologicznych biorących udział w programie partnerskim Pogotowie Trychologiczne; umożliwiają one dostęp do stałych lub czasowych upustów cenowych na zakupy w sklepie internetowym Trychodrogeria – więcej informacji znajdziesz w zakładce Karty rabatowe,
c) kupony rabatowe – są specjalne rabaty w wysokości 20 PLN z przeznaczeniem na zakup konsultacji trychologicznych u partnerów programu Pogotowie Trychologiczne – więcej informacji znajdziesz w zakładce Rabaty do partnerów programu.
2. Jak uzyskam kody rabatowe do sklepu internetowego Trychodrogeria?
Kody rabatowe do wykorzystania w sklepie internetowym Trychodrogeria uzyskasz poprzez:
a) rejestrację i założenie konta – kod ma charakter jednorazowy,
b) zapisanie się Newslettera – kod ma charakter jednorazowy,
c) w wyniku działań promocyjnych sklepu internetowego Trychodrogeria adresowanych do zarejestrowanych Klientów (posiadających Konto Klienta) oraz do Klientów, którzy zapisali się do Newslettera.
Więcej informacji o możliwości uzyskania kodów rabatowych uzyskasz w zakładce Kody rabatowe do sklepu.
3. Jak uzyskam karty rabatowe do sklepu internetowego Trychodrogeria?
Karty rabatowe do wykorzystania w sklepie internetowym Trychodrogeria uzyskasz poprzez bezpośredni kontakt z gabinetem trychologicznym będącym partnerem programu Pogotowie Trychologiczne. Więcej informacji o możliwości uzyskania kodów rabatowych uzyskasz w zakładce Karty rabatowe.
4. Jak uzyskam kupony rabatowe do gabinetów trychologicznych biorących udział w programie Pogotowie Trychologiczne?
Kupony rabatowe na konsultacje trychologiczne w wybranym gabinecie trychologicznym będącym partnerem programu Pogotowie Trychologiczne otrzymasz poprzez wypełnienie formularza dostępnego w zakładce Rabaty do partnerów programu.
5. Jak zrealizuje kod rabatowy do sklepu internetowego Trychodrogeria?
Każdy kod rabatowy do sklepu internetowego Trychodrogeria wykorzystasz podczas realizacji zamówienia. W Twoim koszyku pod listą produktów i metoda dostawy znajdziesz wolne pole podpisane „Użyj kodu rabatowego” gdzie należy wpisać kod rabatowy. Następnie wybierz przycisk „Sprawdź kod”. Jeżeli kod jest aktywny i został poprawnie wpisany suma zamówienia zostanie automatycznie pomniejszona o upust przypisany do wpisanego kodu rabatowego. Jeżeli po sprawdzeniu kodu rabatowego suma do zapłaty nie została pomniejszona i/lub pojawiła się informacja o niewłaściwym kodzie, spróbuj wpisać go jeszcze raz.
6. Jak zrealizuje kartę rabatową do sklepu internetowego Trychodrogeria?
Kartę rabatową do sklepu internetowego Trychodrogeria wykorzystasz podczas realizacji zamówienia. Kod znajdujący się na karcie rabatowej wpisz w wolne pole podpisane „Użyj kodu rabatowego” znajdujące się pod listą produktów i metoda dostawy w Twoim koszyku. Następnie wybierz przycisk „Sprawdź kod”. Jeżeli kod jest aktywny i został poprawnie wpisany suma zamówienia zostanie automatycznie pomniejszona o upust przypisany do wpisanego kodu rabatowego. Jeżeli po sprawdzeniu kodu rabatowego suma do zapłaty nie została pomniejszona i/lub pojawiła się informacja o niewłaściwym kodzie, spróbuj wpisać go jeszcze raz.
7. Jak zrealizuje kupon rabatowy u partnera programu Pogotowie Trychologiczne?
Kupon rabatowy na konsultacje trychologiczną zrealizujesz w gabinecie trychologicznym uczestniczącym w programie Pogotowie Trychologiczne. Po otrzymaniu kuponu rabatowego skontaktuj się z wybranym specjalistą w celu ustalenia terminu wizyty. Dane kontaktowe znajdziesz na stronie internetowej wybranego partnera programu. Lista partnerów programu, u których zrealizujesz kupon rabatowy dostępna jest w zakładce Rabaty do partnerów programu.
8. Czy można łączyć kody rabatowe do sklepu internetowego Trychodrogeria?
Nie można łączyć kodów rabatowych.
9. Czy można łączyć karty rabatowe do sklepu internetowego Trychodrogeria?
Nie można łączyć kart rabatowych.
10. Czy można łączyć kupony rabatowe do partnera programu Pogotowie Trychologiczne?
Kupony rabatowe na zakup konsultacji w gabinetach trychologicznych uczestniczących w programie Pogotowie Trychologiczne można łączyć, pod warunkiem, że są to kupony rabatowe przydzielone do różnych partnerów programu. Kupony rabatowe mają charakter jednorazowy i umożliwiają zakup jednej konsultacji w wybranym gabinecie trychologicznym.
11. Czy można łączyć kody, karty i kupy rabatowe dostępne w sklepie internetowym Trychodrogeria?
Nie można łączyć kodów, kart i kuponów rabatowych.
BONY I VOUCHERY UPOMINKOWE
1. Czy w ofercie sklepu internetowego Trychodrogeria są dostępne bony i vouchery upominkowe?
Tak, informację o bonach i voucherach upominkowych dostępnych w sklepie internetowym Trychodrogeria znajdziesz w zakładce Bony i vouchery upominkowe.
2. Jaka jest różnica pomiędzy bonem/voucherem elektronicznym i tradycyjnym?
Bony i vouchery upominkowe w formie tradycyjnej są wydrukowane i można je zakupić z dostawą kurierską lub do paczkomatu. Zakup bonów i voucherów w tej formie można łączyć z zakupem innych produktów znajdujących się w ofercie sklepu internetowego Trychodrogeria, ponieważ tak samo jak produkty trychologiczne wymagają one fizycznego transportu z magazynu Trychodrogerii pod adres wskazany w zamówieniu. Bony i vouchery elektroniczne są przesyłane na podany adres e-mail. Z tego powodu ich zakupu nie można łączyć z zakupem innych produktów, ponieważ nie posiadają one wspólnej metody dostawy (kurierem lub do paczkomatu). W rezultacie wymagają one złożenia osobnego zamówienia tylko na te bony i vouchery. Więcej o bonach i voucherach upominkowych znajdziesz w zakładce Bony i vouchery upominkowe.
3. Czy mogę połączyć zakup bonów i voucherów elektronicznych z zakupem innych produktów znajdujących się w ofercie sklepu internetowego Trychodrogeria?
Bony i vouchery upominkowe w formie elektronicznej są przesyłane na adres e-mail podany w trakcie składania zamówienia. Korzyść z zakupu bonu i vouchera elektronicznego wynika z braku ponoszenia kosztów dostawy oraz z jego niemal natychmiastowym dostarczeniem. Jednocześnie wadą wyboru bonów i voucherów upominkowych w formie elektronicznej jest brak możliwości łączeni ich zakupu z zakupem innych produktów, ponieważ nie posiadają one wspólnej metody dostawy (kurierem lub do paczkomatu). W rezultacie bony i vouchery upominkowe w formie elektronicznej wymagają złożenia osobnego zamówienia tylko na tego typu bony i vouchery. Więcej o bonach i voucherach upominkowych znajdziesz w zakładce Bony i vouchery upominkowe.
4. Czy mogę dokonać jedoczesnego zakupu kilku bonów i voucherów elektronicznych znajdujących się w ofercie sklepu internetowego Trychodrogeria?
Tak, możesz dokonać jedoczesnego zakupu kilku bonów i voucherów elektronicznych znajdujących się w ofercie sklepu internetowego Trychodrogeria. Jest to możliwe ponieważ posiadają one jedną metodę dostawy, na adres e-mail podany w trakcie składania zamówienia. Pamiętaj, że nie możesz łączyć zakupu bonów i voucherów upominkowych w formie elektronicznej z innymi produktami znajdującymi się w ofercie sklepu internetowego, ponieważ nie posiadają one wspólnej metody dostawy.
5. Jak zapłacę ze bony i voucher upominkowe w formie elektronicznej?
Za bony ze bony i voucher upominkowe w formie elektronicznej zapłacisz tylko przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy lub szybkim przelewem on-line z wykorzystaniem serwisu Tpay.com. Wyjątek stanowią bony i vouchery upominkowe w formie elektronicznej, których zakup następuje w punkcie darmowego odbioru sklepu internetowego Trychodrogeria, znajdującego się w siedzibie gabinetu trychologicznego Martha Orchis Łódzkie Centrum Trychologii w Łodzi.
6. Czy w punkcie darmowego odbioru sklepu internetowego Trychodrogeria mogę kupić bony i vouchery upominkowe w formie tradycyjnej i elektronicznej do wszystkich partnerów programu Pogotowie Trychologiczne?
Tak, w punkcie darmowego odbioru sklepu internetowego Trychodrogeria, znajdującego się w siedzibie gabinetu trychologicznego Martha Orchis Łódzkie Centrum Trychologii w Łodzi możesz zakupić bony i vouchery upominkowe w formie tradycyjnej i elektronicznej do wszystkich partnerów programu Pogotowie Trychologiczne.
7. Co musze zrobić by zrealizować bon i voucher upominkowy zakupiony w wersji elektronicznej?
Aby zrealizować bon lub voucher upominkowy zakupiony w wersji elektronicznej musisz go wydrukować, a następnie przedstawić w wybranym gabinecie trychologicznym uczestniczącym w programie Pogotowie Trychologiczne. Pamiętaj by wcześniej skontaktować się z wybranym gabinetem trychologicznym w celu umówienia terminu wizyty. Listę gabinetów, u których zrealizujesz bon i voucher upominkowy znajdziesz w zakładce Partnerzy programu.
REGULAMINY, ZGODY I OŚWIADCZENIA
1. Gdzie znajdę Regulamin sklepu internetowego Trychodrogeria?
Regulamin sklepu internetowego Trychodrogeria znajdziesz w stopce strony w zakładce Regulamin.
2. Gdzie znajdę informację o Polityce prywatności i Cookies wykorzystywanych w sklepie internetowym Trychodrogeria?
Informacje o Polityce prywatności i Cookies wykorzystywanych w sklepu internetowego Trychodrogeria znajdziesz w stopce strony w zakładce Polityka prywatności.
3. Co oznacza, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w sklepie internetowym Trychodrogeria?
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 RODO (czyli Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) administratorem Twoich danych osobowych jest firma „Commercio Aleksander Rutkowski” z siedzibą: ul. Kłóbka 9a/1, 87-840 Lubień Kujawski, NIP: 888-124-57-56; REGON: 385661706; będący właścicielem marki Trychodrogeria Pogotowie Trychologiczne, adres poczty elektronicznej: sklep@trychodrogeria.pl, numer telefonu: (+48) 736 856 810. Ma ona prawo do przetwarzania Twoich danych w celu realizacji usług świadczony za pośrednictwem sklepu internetowego. Więcej informacji uzyskasz w zakładce Polityka prywatności.
4. Co oznacza, że wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych zawierający treści marketingowe?
Wyrażenie zgody na otrzymywanie od Aleksandra Rutkowskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą „Commercio Aleksander Rutkowski” ze stałym miejscem prowadzenia działalności gospodarczej w Lubieniu Kujawskim przy ul. Kłóbka 9a lok. 1, 87-840 Lubień Kujawski, oznacza, że wyrażasz chęć otrzymywania informacji handlowych zawierających treści marketingowe, promocyjne i oferty, drogą elektroniczną na podane przeze Ciebie dane kontaktowe. Oświadczasz jednocześnie, że przed wyrażeniem powyższej zgody zapoznałeś się z informacjami podanymi w Regulaminie świadczenia usług drogą elektroniczną, Polityce Prywatności i Polityce Cookies. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 RODO (czyli Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) masz prawo do wycofania zgody na otrzymywanie informacji handlowych zawierający treści marketingowe poprzez kontakt telefoniczny, mailowy lub na wniosek pisemny do Administratora Twoich danych.
INNE PYTANIA
1. Czy sklep internetowy Trychodrogeria i Pogotowie Trychologiczne są w mediach społecznościowych?
Tak, znajdziesz nasz na Facebook’u i Instagramie. W celu odwiedzenia obu mediów możesz skorzystać z ikon znajdujących się pod Newsletterem w stopce strony.
2. Czy mogę ocenić sklep internetowy Trychodrogeria i program Pogotowie Trychologiczne?
Tak, aby ocenić skorzystaj z zakładki Opinie o sklepie w stopce strony. Dodanie opinii wymaga podpisu.